Strategie van de klant centraal bij integrale advisering
Inmiddels biedt SKN werk aan meer dan 200 medewerkers, waaronder een breed scala aan specialisten. Die groei vraagt vooral om verdere ontwikkeling. Hoe maak je bijvoorbeeld het potentieel van deze adviseurs bereikbaar voor klanten?
Een verrassend veelzijdige adviesorganisaties als Stolwijk Kennisnetwerk is continu in beweging. Dat is niet altijd zichtbaar voor de buitenwereld. Wat drijft ons, onze medewerkers en onze partners? Hoe staan wij in het (zaken)leven? Lees ons transparantieverslag en je leert ons (nog) beter kennen.
En dat geldt niet alleen voor nu, ook in de komende tijd. Wij zorgen geregeld voor frisse, vernieuwende content in de vorm van nieuwe thema’s en/of verse interviews. Je vindt ze terug via het menu en soms uitgelicht op onze homepage. Daarnaast zullen wij deze website steeds verder uitbreiden met informatie vanuit onze specialisten en adviseurs. We zien je dan ook graag geregeld bij ons terug.
Waarom dit transparantieverslag?
Stolwijk Kennisnetwerk is betrokken bij diverse initiatieven, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid en rondom andere maatschappelijke thema’s. Daarnaast biedt onze organisatie bewust ruimte aan ontwikkeling van medewerkers, zodat zij zich kunnen ontpoppen tot specialisten die voor klanten waarde toevoegen. In dit transparantieverslag diepen wij deze en andere thema’s verder – waar nodig ook cijfermatig – uit en laten wij medewerkers in alle openheid hun verhaal doen. Wij willen hiermee meer van onszelf laten zien. Daar voelen wij ons goed bij, we zijn immers trots op onze – in alle opzichten – groeiende organisatie.
Stolwijk Kennisnetwerk
Stolwijk Kennisnetwerk bundelt een aantal kennisgebieden op financieel, bedrijfskundig, economisch en personeelsniveau. Vanuit deze verschillende disciplines hebben wij een 360 graden overview, zodat wij hen beter en vollediger kunnen adviseren.
Onze aanpak helpt ons om al samenwerkend oplossingen te vinden. Dat vormt één van de belangrijkste redenen waarom wij ervoor gekozen hebben om deze netwerkorganisatie verder vorm te geven en nadrukkelijker in de markt te zetten.
4 krachtige pijlers onder duurzaam succes
Onze missie: Als kennisorganisatie levert SKN toegevoegde waarde die bijdraagt aan het duurzame succes van klanten en medewerkers. Om deze te kunnen verwezenlijken hanteren wij het model hiernaast, vier krachtige pijlers onder duurzaam succes, vanuit een focus op de strategie van onze klant.
Mensen werken klant- en marktgericht samen binnen SKN
Samenwerkende specialisten
Stolwijk Kennisnetwerk biedt werk aan ca. 200 medewerkers, waaronder externe krachten, werkstudenten en stagiar(e)s. In verschillende teams werken zij op basis van zoveel mogelijk eigen verantwoordelijkheid samen en maken zij gebruik van elkaars specialisme.
Sterke merken, één kennisorganisatie
Stolwijk Kennisnetwerk
Stolwijk Kennisnetwerk (SKN) bundelt een zestal sterke merken. Deze labels herbergen een schat aan kennis op financieel, bedrijfskundig, economisch en personeelsniveau. Vanuit deze verschillende disciplines volgen wij onze klanten met een 360 graden overview, zodat wij hen beter en vollediger kunnen adviseren. Klik eens rond: